پایان اولین المپیاد ورزشی جانبازان و معلولین

توسط: hvrazavi در سه شنبه، 23 آذر ماه، 1400
اولین المپیاد ورزشی جانبازان و معلولین «گرامیداشت شهدای مدافع سلامت» با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
مصطفی صفایی رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی در خصوص برگزاری این المپیاد اذعان داشت: در ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیا) و بمنظور گرامیداشت شهدای مدافع سلامت، المپیاد ورزشی با همکاری خوب شهرداری منطقه 9 مشهد انجام شد.
وی اشاره کرد: در این المپیاد رشته های ورزشی والیبال نشسته، بوچیا، وزنه برداری، تیراندازی و دوومیدانی فقط در بخش آقایان در سالن های مجموعه ورزشی 15 خرداد و سالن صیادشیرازی شهرداری با حضور چشمگیر ورزشکاران جانباز و معلول مشهد برگزار شد.
رئیس هیأت استان ادای احترام و تقدیم شاخه گل به تمثال شهدای مدافع سلامت در مراسم افتتاحیه توسط کلیه مسئولین و ورزشکاران را از نکات ارزنده این المپیاد برشمرد و گفت: مردم ایران و جانبازان و معلولین، ادای احترام به شهدای مدافع سلامت را وظیفه خود دانسته و با انجام این عمل، از خدمات شایسته آنان قدردانی و سپاسگزاری شد.
صفایی در پایان از حضور مدیران ارشد استان، پیشکسوتان ورزشی و همچنین هادی رضایی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این المپیاد قدردانی کرد و اظهار داشت: وظیفه خود می دانم از اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد، معاونین شهردار مشهد و بالاخص شهردار محترم منطقه 9 مشهد مقدس بخاطر توجه به جامعه ورزشکاران جانباز و معلول تشکر کنم و امیدوارم که این حرکت بسیار ارزنده در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 دیدار اسبقیان با خانواده مرحوم مرتضی رباط جزی  [ چهارشنبه، 24 خرداد ماه، 1402 ] 269 مشاهده
 ما 15 درصد  [ پنجشنبه، 4 شهريور ماه، 1400 ] 259 مشاهده
 جشنواره دوومیدانی 22 بهمن  [ يكشنبه، 26 بهمن ماه، 1393 ] 2632 مشاهده
 فینال بسکتبال با ویلچر جام رمضان  [ يكشنبه، 3 ارديبهشت ماه، 1402 ] 125 مشاهده
 12بسکتبالیست در اردوی تیم ملی  [ سه شنبه، 21 خرداد ماه، 1398 ] 1032 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir