پیام افشین داوری به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولان

توسط: hvrazavi در شنبه، 13 آذر ماه، 1400
۱۲ آذرماه به نام معلولین نامگذاری شده است  اما به واقع روز به اثبات رساندن ،"خواستن توانستن" است، روزتجلی وتبلور اینکه "ما می توانیم "واین یک قدرت وهدیه الهی است که خداوند دروجوداین عزیزان به ودیعه گذاشته که همگان بدانند ،که اگر توان جسمی محدود هست ،اما محدویت نیست ،می شود به اوج رفت وبرسکوهای قهرمانی، جهانی وملی ایستاد. و این روز وهرروز فرصت مغتنمی است تا بیش از گذشته، این گروه خاص و عزیز جامعه، مورد توجه  قرارگیرند، زیرا که با عمل به ما آموختن که "معلولیت، محدودیت "نیست واین معلولیت هرگز مانع ظهور همت والا و بروز توانمندی های آنان نبوده ونخواهدبود.
کسب عناوین برترملی ، در بسیاری از رقابتها و مسابقات گواه این موضوع می باشد. عزیرانی که توانسته اند قله های موفقیت را یکی پس از دیگری با اتکال برخداوند واتکا به توان و عزت نفس خویش طی و به یکی از پرافتخارترین افراد جامعه تبدیل شوند.
این جانب روز جهانی افراد دارای معلولیت را خدمت این عزیزان تبریک وتهنیت گفته وازدرگاه ایزد منان ،توفیق وسربلندی روزافزون برای آنان خواستارم .
 
افشین داوری
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 الفتی در دوره تربیت مربی فرهنگی  [ دوشنبه، 25 بهمن ماه، 1400 ] 620 مشاهده
 انتصاب مسئول کمیته کم توانان ذهنی هیأت  [ پنجشنبه، 28 ارديبهشت ماه، 1402 ] 150 مشاهده
 حضور در نمایشگاه ورزش  [ يكشنبه، 12 آبان ماه، 1398 ] 972 مشاهده
 تجلیل از فرماندهی پشتیبانی شمالشرق  [ پنجشنبه، 22 تير ماه، 1396 ] 4087 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir