جانبازان و معلولین خراسان رضوی روی خط پایداری فروغ

توسط: hvrazavi در سه شنبه، 9 آذر ماه، 1400
سیداحمد سیدباقری بازرس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین با رئیس و مسئولین هیأت استان دیدار و گفتگو کرد.
سیدباقری در این دیدار اظهار داشت: جانبازان و معلولین خراسان رضوی روی خط پایداری فروغ هستند و من در همه استان ها گفته ام از هیأت خراسان رضوی الگوبرداری کنند. 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هیأت های استانی باید کیفی کار کنند و شهرستان ها را هم وادار به این کار بشوند و هیأت استان هم پیگیر این فعالیت باشند.
سیدباقری در خصوص واگذاری مجموعه ورزشی 15 خرداد به هیأت استان اظهار داشت: این مسئله قانون است و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها موظف به اجرای قانون هستند. شما پیگیری کنید و گزارش هم ارائه بدهید و هر کجا که لازم شد در اداره حقوقی وزارت ورزش من شخصاً پیگیری می کنم تا به لطف خدا به نتیجه قطعی برسیم.
مصطفی صفایی رئیس هیأت استان نیز در ابتدای دیدار ضمن خیر مقدم و عرض تشکر از سیدباقری به جهت دیدار از هیأت، گزارشی از عملکرد چندماهه را ارائه داد و گفت: نگاه فدراسیون به خراسان رضوی و شهر مشهد را بخاطر وجود نازنین حضرت امام رضا(علیه السلام) نگاه پایلوت باشد و ما این انتظار را داریم و آمادگی همه گونه میزبانی در استان هستیم.
رئیس هیأت استان در ادامه با اشاره به تلاش بی وقفه خود و همکاران هیأت برای واگذاری مجموعه ورزشی 15 خرداد اذعان داشت: ما به این تلاش ادامه می دهیم و امیدواریم با تأکید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولین، این امر به زودی محقق شود.
در این دیدار محمدرضا هراتی دبیر ، زهرا اسلامی نایب رئیس بانوان، رویا سرابی خزانه دار هیأت استان و حسین فیضی سرپرست هیأت مشهد نیز گزارش هایی از عملکرد هیأت در بخش های فنی، بانوان، مالی و فعالیت های پیش رو را ارائه دادند.
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 سه والیبالیست در اردوی تیم ملی  [ پنجشنبه، 31 شهريور ماه، 1401 ] 383 مشاهده
 پیام تبریک دبیر هیأت به مناسبت 22 بهمن  [ پنجشنبه، 21 بهمن ماه، 1400 ] 304 مشاهده
 نشست مسابقات دوومیدانی کم توانان ذهنی  [ سه شنبه، 14 دي ماه، 1400 ] 329 مشاهده
 سوگواری محرم در مجموعه 15 خرداد  [ پنجشنبه، 6 مرداد ماه، 1401 ] 327 مشاهده
 والیبال نشسته ساحلی با خراسانی ها  [ سه شنبه، 9 آبان ماه، 1402 ] 91 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir