حمایت تمام قد شهرداری از هیأت جانبازان و معلولین

توسط: hvrazavi در يكشنبه، 11 مهر ماه، 1400
آیین تقدیر از قهرمانان پاراالمپیکی استان خراسان رضوی از سوی شهرداری مشهد برگزار شد و طی آن ارجائی، شهردار مشهد از هادی رضایی، مهدی بابادی و حسن عبدی سه چهره ارزنده خراسانی قدردانی کرد.
سیدعبدالله ارجائی در این مراسم، در واکنش به آخرین صحبت‌های رضایی مبنی بر عدم در اختیار قراردادن مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به جانبازان و معلولان گفت که اگر وزیر ورزش این مسئله را تأیید کند، ما به شما کمک خواهیم کرد. وی افزود:  شهرداری در دوره جدید بنا دارد در سه حوزه ورزشی ورود و حمایت کند که حوزه ورزش معلولان و جانبازان یکی از این سه حوزه است؛ به این معنا که ما علاوه بر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان به هیأت ناشنوایان و نابینایان هم توجه ویژه‌ای خواهیم کرد. 
شهردار مشهد، در حاشیه این نشست و در صحبت با صفایی رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان رضوی و هادی رضایی از آن‌ها خواست تا در جلسه مشترک با رؤسای هیأت‌های ورزش ناشنوایان و نابینایان، نیز حاضر باشند و درباره برنامه‌های شهرداری برای این قشر از جامعه ورزشکاران تبادل نظر و بحث و گفتگو شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 طلایی دیگر این بار از مصر  [ يكشنبه، 28 آبان ماه، 1402 ] 145 مشاهده
 دوومیدانی کار استان در امارات  [ پنجشنبه، 4 اسفند ماه، 1401 ] 186 مشاهده
 دوچرخه سواری قهرمانی کشور در مشهد  [ چهارشنبه، 14 شهريور ماه، 1397 ] 1776 مشاهده
 بانوان والیبالیست در اردوی تیم ملی  [ يكشنبه، 7 آذر ماه، 1400 ] 223 مشاهده
 انا لله و انا الیه راجعون  [ شنبه، 2 مرداد ماه، 1400 ] 620 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

Designed & SEO by : Tadbir