مصوبه شورای فرهنگی فرصتی برای ورزش جانبازان و معلولین

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 5 خرداد ماه، 1400

رئیس فدراسیون گفت: هیئت خراسان رضوی با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون می تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیئت خراسان رضوی بیان کرد: یاد و نام شهدا و امام عزیز شهدا را گرامی می دارم و به روح پاکشان سلام و درود می فرستم. هفته ترویج فرهنگ پهلوانی را تبریک عرض می کنم و سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان را گرامی به دارم و به روح پاک شهدای آن صلوات می فرستم. امیدوارم که جامعه ورزش کشور به ویژه استان خراسان رضوی ایثار و گذشت حضرت علی (ع) الگو قرار دهد.

وی ادامه داد: از فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان که از مدیران با تجربه در ورزش کشور هستند تشکر می کنم که با کمک همکارانشان امروز این فرصت را ایجاد کردند تا این مجمع را در محیطی با فضای آرام و به دور از حاشیه برگزار کنیم. هم فدراسیون و هم اداره کل ورزش و جوانان استان یک رای دارند و آنچه که سرنوشت انتخابات را رقم می زند ارای اعضای مجمع است. امیدوارم با تصمیم و تشخیص درست بهترین فرد را انتخاب کنیم تا مانند گذشته مجبور به تغییر نشویم.

رئیس فدراسیون افزود: تعامل و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان استان و فدراسیون از اهم انتظارات ما از رئیس هیئت است. انتخاب صفایی را تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم. قدردان زحمات نیک فرجام و هراتی در هیئت هستیم. در این مدت هیئت میزبان اردوی آمادگی تیم های ملی بوده که بسیار ارزشمند است.

اسبقیان اظهار داشت: آنچه که مسلم است استان خراسان رضوی در ورزش کشور از ابتدا وزنه سنگین بوده است. آشنایی کاملی با ورزش این استان دارم. ورزشکارانی از این استان پا به میدان گذاشتند و افتخار آفرینی کردند.

وی تصریح کرد: امیدوارم این هیئت با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون و با بهره گیری از ظرفیت های خیرین، در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولین استان عملکرد موفقی داشته باشد و روند رو به رشدی را طی کند.امیدوارم در سال های آتی با تلاش و همت مسئولین، این هیئت در رده های بالاتری قرار بگیرد.

اسبقیان در مورد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: در این مصوبه سیاست ها، راهبردها و وظایف اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخار آفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش مورد تاکید قرار گرفته است. در این مصوبه به کلیه وزارتخانه ها وظایفی مانند در اختیار گذاشتن بخشی از امکانات ورزشی برای هیئت های جانبازان و معلولین ابلاغ شده که آنها مکلف به اجرای آن هستند.

وی اظهار داشت: ۱۶ دستگاه نیز به صورت ویژه از جمله سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما، شهرداری و شورای شهر در مورد ورزشکاران این حوزه مکلف به همکاری هستند. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به منزله قانون و لازم الاجراست که تمامی دستگاه ها مکلف هستند با هیئت های ورزشی جانبازان و معلولین استان ها همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس فدراسیون افزود: وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای به استانداران ابلاغ کردند که آنها مکلف به عملیاتی کردن این مصوبه و برگزاری جلسه ای در این مورد شده اند. صفایی رئیس هیئت باید در ابتدا با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری نخستین جلسه اجرایی شدن مصوبه را برگزار نمایند تا استاندار تمام دستگاه ها را در جهت حمایت از ورزش جانبازان و معلولین مکلف به همکاری کند.

اسبقیان ادامه داد: این مصوبه فرصت بسیار ارزشمندی برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین است و ما نباید بی تفاوت از فرصتی که در دست داریم عبور کنیم. این مطلب را در تمام هیئت های استانی دیگر نیز عنوان کردم و جلسات خوبی در این راستا هم برگزار شده است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از تمام عزیزان تشکر و قدردانی می کنم و آرزوی موفقیت برای شما دارم. خراسان رضوی در حوزه ورزش جانبازان و معلولین قهرمانانی مانند هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان را دارد که هیئت می تواند در راستای توسعه و پیشرفت از حضور او بهره لازم را ببرد.

کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 تجلیل از مهدی بابادی در سبزوار  [ پنجشنبه، 25 شهريور ماه، 1400 ] 331 مشاهده
 بررسی مشکلات ورزش جانبازان و معلولین در گلبهار  [ شنبه، 27 بهمن ماه، 1397 ] 1529 مشاهده
 هیأت جانبازان و معلولین هیأت برتر استان  [ شنبه، 1 آذر ماه، 1393 ] 4416 مشاهده
 والیبال نشسته جام رمضان قهرمان خود را شناخت  [ يكشنبه، 3 ارديبهشت ماه، 1402 ] 249 مشاهده
 همایش میثاق با ولایت در مشهد  [ پنجشنبه، 25 فروردين ماه، 1401 ] 235 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir