تعیین نفرات برتر اولین دوره پارالمپیاد ورزشی مجازی

توسط: hvrazavi در دوشنبه، 11 اسفند ماه، 1399
با حضور اقای کاهانی رئیس کمیته مسابقات ادارات مشهد مقدس  و خانم دکتر مرجان عادل قهرمان و آقایان محمدرضا کریمی و مهدی نکاحی به عنوان اعضای کمیته اجرایی پارالمپیاد و کارشناسان هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی، تکلیف اولین دوره پارالمپیاد ورزشی مجازی دانشجویان علمی کاربردی کشور مشخص شد.
در این دوره پارالمپیاد تعداد ۱۰۰ نفر دانشجویان علمی کاربردی کشور در دو بخش بانوان و آقایان انجام و پس از بازبینی کلیپ های ارسالی شرکت کنندگان، نفرات اول تا سوم هر رشته به صورت جداگانه مشخص و معرفی شدند.
مراسم اختتامیه پارالمپیاد با حضور وحید نیک فرجام و محمدرضا هراتی سرپرست و دبیر هیأت و جمعی از مدیران ارشد در مؤسسه خیریه بوستان شکوه مهر مشهد برگزار و احکام قهرمانی و هدایای نفرات برتر به آنان تقدیم شد.
دکتر مرتضی تشکری رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی در این مراسم گفت: برگزاری نخستین دوره پارالمپیاد ورزشی مجازی توسط این مؤسسه اقدام ابتکاری و دشوار بود که در جهت ایجاد روحیه و نشاط بین توانجویان کشور برنامه ریزی و برگزار شد و امیدوارم که در سال های آینده نیز تکرار شود.
این پارالمپیاد برای اولین بار به میزبانی واحد استانی علمی کاربردی خراسان رضوی به صورت مجازی در شش آیتم تنگه توپی - کنترل توپ تنیس روی میز - نشانه گیری توپ و سنگ  - بدمینتون با بادکنک - پرتاب توپ داخل سبد و شوت پنالتی در سطح کشور برگزار شد.
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 مرگ بر اسرائیل  [ پنجشنبه، 9 مرداد ماه، 1393 ] 3210 مشاهده
 خراسانی ها در اصفهان  [ چهارشنبه، 26 آذر ماه، 1399 ] 1094 مشاهده
 اردوي تيم ملي واليبال نشسته  [ چهارشنبه، 8 خرداد ماه، 1392 ] 3701 مشاهده
 ابراز همدردی و تسلیت  [ پنجشنبه، 4 فروردين ماه، 1401 ] 305 مشاهده
 نایب قهرمانی بوچیا آقایان در کشور  [ چهارشنبه، 26 ارديبهشت ماه، 1397 ] 1469 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir