مجمع جهانی پاراوالیبال با هادی رضایی

توسط: hvrazavi در دوشنبه، 17 آذر ماه، 1399

مجمع جهانی پاراوالیبال برای نخستین بار به صورت وبینار برگزار شد.

هادی رضایی اسطوره والیبال نشسته کشور، در مجمع جهانی والیبال نشسته که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده بود، روز یکشنبه ۱۶آذرماه برای نخستین بار به صورت وبینار و با حضور نمایندگان ۵۵ کشور برگزار گردید شرکت کرد.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی کشورمان در این باره بیان کرد: در مجمع روز گذشته، تشکیل اولین آکادمی والیبال نشسته در جهان که با تفاهم نامه کمیته ملی پارالمپیک ایران و سازمان جهانی در کشورمان تاسیس شد، یکی از چهار فعالیت برتر سال ۲۰۱۹معرفی گردید.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شیوع بیماری کرونا، برگزاری رقابت های کسب سهمیه را لغو کرده است، مقرر شد تیم آلمان که در رنکینگ سوم جهان قرار دارد به عنوان هشتمین تیم راهی پارالمپیک توکیو شود تا بر این اساس وضعیت تیم های حاضر در این بازی‌ها مشخص گردد.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان گفت: سازمان جهانی والیبال نشسته در تلاش است تا تعداد سهمیه تیم‌های این رشته در پارالمپیک ۲۰۲۴را از هشت تیم به ۱۲تیم در دو گروه مردان و بانوان ارتقا دهد و والیبال ساحلی نیز در پارالمپیک ۲۰۲۸به جمع رشته‌های ورزشی این رویداد اضافه شود که البته این موضوع بستگی به تائید کمیته بین‌المللی پارالمپیک دارد.

گفتنی است هادی رضایی عضو کمیسیون مربیان و معصومه براتی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان عضو کمیسیون ورزشکاران سازمان جهانی پاراوالیبال هستند.

کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 ملاقات با بانوان والیبالیست در مشهد  [ سه شنبه، 21 خرداد ماه، 1398 ] 1300 مشاهده
 جشن غدیر در مجموعه 15 خرداد  [ پنجشنبه، 30 تير ماه، 1401 ] 224 مشاهده
 بانوان والیبالیست در اردوی تیم ملی  [ چهارشنبه، 12 بهمن ماه، 1401 ] 214 مشاهده
 روز جهانی معلولان گرامی باد  [ جمعه، 12 آذر ماه، 1400 ] 230 مشاهده
 پیام دکتر سجادی به مناسبت روز جهانی معلولان  [ جمعه، 12 آذر ماه، 1400 ] 300 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir