اعلام برائت از هتاکان به ساحت مقدس ائمه اطهار

توسط: hvrazavi در چهارشنبه، 21 آبان ماه، 1399
هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین بیزاری خود را از اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن و اهل بیت مطهر ایشان اعلام کردند.
با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وحید نیک فرجام سرپرست هیأت جانبازان و معلولین استان به همراه جمعی از مسئولین و ورزشکاران این هیأت، با حضور در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع)، برائت و بیزاری خود از عناصر خودباخته و نادان که با اهانت به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) قلب شیعیان و علاقمندان به این خاندان را به درد آورده بودند، اعلام کردند.
در این گردهمایی جمع کثیری از مدیران ارشد استان، ورزشکاران و ورزش دوستان حضور داشتند.
حسن عبدی ورزشکار پارالمپیکی هیأت، علت حضور خود را در تجمع امروز در حرم مطهر رضوی که برای محکوم کردن ورزشکار هتاک به ائمه اطهار(س) برگزار شده بود، اینگونه بیان کرد: این تجمع بیشتر به این دلیل بود که یادآور شود توکل به ائمه بخش جدا ناشدنی ورزش ما است.
ورزشکار مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ادامه داد: در جای جای ورزش ما به وضوح توکل و توسل به ائمه مشخص است و ذکر یا علی(ع) از دهان ورزشکاران ما نمی‌افتد، چه حین مسابقه چه در زمان شروع، در حلقه های اتحاد و اوقات دیگر فرهنگ ورزش ما از توکل به ائمه جدا ناپذیر است.
وی با بیان اینکه کار نادرست یک فرد ورزشی را نباید به پای تمام اهالی ورزش و خانواده ورزشی نوشت، تکمیل کرد: با توجه به اینکه این فرد جزوی از جامعه ورزش ما بود این امر سبب ناراحتی ما شد، جامعه ورزشی در مقابل کسانی که اجازه توهین به ساحت ائمه(س) را به خود بدهند تمام قد می‌ایستد.
 
 
 
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 نايب قهرماني تنيس روي ميز عسكريه  [ دوشنبه، 25 آذر ماه، 1392 ] 2436 مشاهده
 اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان  [ يكشنبه، 22 فروردين ماه، 1395 ] 2265 مشاهده
 تیم ملی والیبال نشسته مهمان حضرت رضا(ع)  [ دوشنبه، 11 مرداد ماه، 1395 ] 2989 مشاهده
 تجلیل عادله رضایی در تربت حیدریه  [ يكشنبه، 5 شهريور ماه، 1402 ] 61 مشاهده
 آلبوم تصویری روز ملی پارالمپیک در مشهد (2)  [ چهارشنبه، 22 آبان ماه، 1398 ] 919 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir