نشست خبری هفته پارالمپیک در مشهد

توسط: hvrazavi در يكشنبه، 19 آبان ماه، 1398
نشست خبری روز ملی و هفته پارالمپیک با حضور اصحاب رسانه و خبرگزاری ها صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مهندس محمدی فر رئیس هیأت جانبازان و معلولین ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران و اصحاب رسانه، هدف از این نشست را اعلام برنامه هایی که در هفته پارالمپیک برگزار می شود بر شمرد و از همه این عزیزان خواست تا در جشن روز ملی پارالمپیک که در روز چهارشنبه 22 آبان در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود حضور بهمرسانند.
دکتر فیروزی معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی هم به عنوان یکی از اعضای ستاد ابتدا از تشکیل این نشست تشکر کرد و به بیان اهداف نامگذاری این هفته به نام پارالمپیک پرداخت و گفت: قانون حمایت از افراد دارای معلولیت مصوب سال 96 مجلس شورای اسلامی باعث رشد و تعالی این افراد شده و جامعه باید طبق این قانون برای این عزیزان فعالیت های مختلف در زمینه های اجتماعی، ورزشی، سلامت و .... داشته باشند.
محمود زیبایی نماینده اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هم ضمن معرفی این اداره به طور اختصار، از اصحاب رسانه خواست تا حرف و مشکلات دانش آموزان دارای معلولیت را بشنوند و به اطلاع مردم و مسئولین برسانند.
در پایان این نشست هم جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 شهادت امیرالمؤمنین تسلیت باد  [ سه شنبه، 22 فروردين ماه، 1402 ] 123 مشاهده
 تبریک به هادی خان رضایی و جامعه ورزش خراسان  [ شنبه، 17 تير ماه، 1402 ] 99 مشاهده
 ویلچیررانی آزادسازی خرمشهر  [ چهارشنبه، 6 خرداد ماه، 1394 ] 2627 مشاهده
 تقدیر از هیأت برتر کشور  [ چهارشنبه، 12 مرداد ماه، 1401 ] 334 مشاهده
 آلبوم تصویری جشنواره فرهنگی ورزشی  [ يكشنبه، 16 آبان ماه، 1400 ] 351 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir