ورزشکاران جانباز و معلول مدال آور استان تجلیل شدند

توسط: hvrazavi در جمعه، 14 تير ماه، 1398

در مراسمی باشکوه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین استان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان کشور، استاندار خراسان رضوی جمع کثیری از مدیران ارشد و مسئولین فدراسیون ها و رؤسای هیأت های استان، از ورزشکاران و مربیان مدال آور مسابقات جهانی و پاراآسیایی جاکارتا تقدیر شد.

فرزاد فتاحی در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی اظهار کرد: با تلاش های همه خانواده ورزش استان و هیئت های ورزشی که با عشق و علاقه فعالیت کردند، توانستیم افتخارات زیادی را برای خراسان رضوی و کشور کسب کنیم.
وی افزود: ما در ورزش، توسعه متوازن را در دستور کار خود قرار دادیم و در این راستا، هم اکنون در ورزش های همگانی رتبه اول کشور را بدست آوردیم.
فتاحی اضافه کرد: خراسان رضوی در تمام زمینه ها به سمت جلو در حال حرکت است و رتبه های خوبی را نیز در این راستا کسب کرده ایم.
علیرضا رزم حسینی در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی در سال 97 که در محل تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به قهرمانانی که با همه محدودیت ها و محرومیت ها در حوزه تامین منابع و امکانات، موفق به کسب مدال شدند، تبریک می گویم.
وی افزود: امیدواریم پیشگامی ورزشکاران خراسانی در کسب مدال های جهانی و ملی همچنان حفظ شود و علاوه بر این، مدال های رنگین تری هم برای استان و کشور کسب کنند.
محمدرضا داورزنی در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی ورزش خراسان رضوی درخصوص اینکه چرا از قهرمانان ملی تقدیر و تشکر می کنیم گفت: در شرایط کنونی همواره درگیر مشکلات عدیده ای بودیم که دشمنان فراهم کردند، کسانی که برای این کشور افتخار آفریدند و باعث اقتدار نظام شدند پیام آور صلح و آرامش هستند و تنها یک ورزشکار نیستند.

گفتنی است در مراسم تجلیل از 67 مدال آور سال 1397، با اهدای لوح تقدیر به دختران مرحومه زنده یاد راضیه شیرمحمدی، به طور ویژه از این بانوی قهرمان تقدیر و یاد و خاطره وی گرامی داشته شد.

 

 

 

 

 

کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 مسابقه سراسری کتابخوانی  [ سه شنبه، 7 شهريور ماه، 1402 ] 59 مشاهده
 حضور نسرین شاهی و مصطفی خادم در مسابقات تیراندازی  [ دوشنبه، 6 بهمن ماه، 1399 ] 1270 مشاهده
 تنيس با ويلچير قهرماني كشور در مشهد  [ سه شنبه، 23 مهر ماه، 1392 ] 2144 مشاهده
 رئيس هيأت خراسان رضوي انتخاب مي شود  [ شنبه، 28 دي ماه، 1392 ] 5000 مشاهده
 اعضای انجمن ضایعه نخاعی در مجموعه ورزشی 15 خرداد  [ چهارشنبه، 18 خرداد ماه، 1401 ] 267 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir