هفتمین روز درگذشت راضیه شیرمحمدی

توسط: hvrazavi در پنجشنبه، 13 تير ماه، 1398
مراسم هفتمین روز درگذشت بانوی قهرمان و بااخلاق پاراتیروکمان خراسان رضوی مرحومه راضیه شیرمحمدی با شکوه فراوان و درخورشأن ایشان برگزار شد.
به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی مراسم شب هفت مرحومه راضیه شیرمحمدی اولین بانوی پارالمپیک 2020 توکیو با شرکت مدیران، مسئولین و جامعه ورزشی کشور و استان در مشهد انجام شد.
حضور دکتر رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و دکتر حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و هادی رضایی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و حسن نوری معاونت اجتماعی و تربیت بدنی شهرداری مشهد و دیگر مدیران ارشد استان و کشور و همچنین خانم دکتر لیموچی - خانم دکتر مشرف جوادی و خانم دکتر ریحانی و خانم سروری معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم نشان محبوبیت مرحومه شیرمحمدی در شهر امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بود.
هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بر خود لازم می داند از همکاری و مساعدت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و کلیه همکاران بزرگوار ایشان و رؤسای هیأت های ورزشی استان و ...... در این مجلس ختم صمیمانه تشکر نماید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 معارفه رئیس کمیته والیبال نشسته مشهد  [ سه شنبه، 24 مرداد ماه، 1402 ] 117 مشاهده
 مدال برنز بر گردن آویژه صنعت پارسا مشهد  [ شنبه، 7 اسفند ماه، 1400 ] 210 مشاهده
 ثبت نام رئیس هیأت استان  [ چهارشنبه، 20 دي ماه، 1402 ] 48 مشاهده
 دیدار با تربیت بدنی شهرداری مشهد  [ يكشنبه، 9 اسفند ماه، 1394 ] 2040 مشاهده
 سال نو مبارک  [ دوشنبه، 28 اسفند ماه، 1402 ] 15 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir