تقدیر استاندار از کاروان پاراآسیایی جاکارتا

توسط: hvrazavi در شنبه، 28 مهر ماه، 1397

ورزش پیام آور صلح و دوستی و مودت بین انسان ها و بیش از آن جلوه ای مقتدرانه از قدرت ، انسجام و اتحاد یک ملت ماست.

علیرضا رشیدیان در مراسم تجلیل از کاروان ورزشی خراسان رضوی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸جاکارتا که با حضور حاج محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشور برگزار شد؛ گفت: حضور ورزشکاران در عرصه‌های ورزشی پیام‌آور صلح، دوستی، محبت و نمادی از اقتدار و انسجام یک ملت است، به‌ ویژه اگر آن ملت و کشور به‌جرم آزادی‌خواهی و استکبارستیزی تحت فشار دشمنان باشد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: موفقیت‌هایی که ورزشکاران ما در هفته‌های اخیر کسب کردند آن هم زمانی که دشمن تمام توان خود را برای تضعیف ایران و روحیه مردم و بیش از آن ایجاد افتراق در آنان به‌کار بسته است، نمونه‌ای کوچک اما درخشان و گواه آشکاری از ایمان، اقتدار و اراده مستحکم و اتحاد خلل‌ناپذیر ملت ایران است که در وجود فرزندان ورزشکار آن جلوه‌گر شده است.

وی اظهار کرد: حضور مقتدرانه ورزشکاران پاراآسیایی ما که شامل بزرگ مردان و شیر زنان جانبازان، معلول و نابینای کشور و استان ماست، به این معناست که انسان‌ها در سایه اراده، ایمان، تمرین و ممارست می‌تواند بر تمامی ضعف‌ها و نواقص فائق آمده و به آنچه شایسته اوست دست یابد و این قاعده در سایر حوزه‌ها اعم از سیاسی و اقتصادی هم حاکم است.

رشیدیان بیان کرد :جوانانی که با خودباوری و امید با همه کمبودها و مشکلات جنگیدند و اقتدار و ایمان خود را به رخ همگان کشیدند و برسکوی سوم قهرمانی قاره‌کهن ایستادند، تصویری بی‌نظیر از غیرت و همت ورزشکاران ایران اسلامی را به‌نمایش درآوردند.

استاندار خراسان رضوی افزود: در این دوره از مسابقات پاراآسیایی در جاکارتا، خراسان رضوی در جایگاه شایسته خود قرار گرفت و با ۲۱ورزشکار، سرپرست، مربی و داور ۲2مدال رنگارنگ به‌دست آورد.

 

کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 پیروزی ثامن الحجج سبزوار بر اصفهان  [ يكشنبه، 1 آذر ماه، 1394 ] 1998 مشاهده
 توقف تیم فوتبال هفت نقره خراسان رضوی  [ پنجشنبه، 11 آبان ماه، 1391 ] 2661 مشاهده
 گزارش تصویری روز ملی پارالمپیک 1  [ جمعه، 24 مهر ماه، 1394 ] 1630 مشاهده
 بوچیا آقایان و بانوان خراسان رضوی قهرمان شدند  [ شنبه، 24 مرداد ماه، 1394 ] 1992 مشاهده
 لغو مسابقات والیبال نشسته در مشهد  [ دوشنبه، 11 بهمن ماه، 1400 ] 234 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir