ملاقات شهردار مشهد با کاروان اعزامی به جاکارتا

توسط: hvrazavi در جمعه، 23 شهريور ماه، 1397

کاروان خراسانی اعزامی جاکارتا 2018 با شهردار مشهد ملاقات کردند.

هادی رضایی - محمود باقرزاده و اعضای کاروان اعزامی به جاکارتا 2018 در دفتر شهردار مشهد با وی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار هادی رضایی ابتدا گزارشی کوتاه از فعالیت های هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی ارائه کرد و در ادامه به مشکلات پیش روی این هیأت و ورزشکاران مشهد و شهرستان ها پرداخت. وی گفت : استان خراسان رضوی پتانسیل جذب ورزشکار و کسب مقام های بیشتری دارد ولی به دلیل مشکل سخت افزاری این امکان وجود ندارد. او از شهرداری و شورای شهر برای ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی کمک خواست و اذعان کرد: حق شهروندی معلولین است که امکانات ورزشی هم برای آنها فراهم شود.

محمود باقرزاده رئیس هیأت ورزشهای نابینایان و کم بینایان هم در سخنانی کوتاه گفت: ما از شهرداری میخواهیم که ورزشکاران مارا هم ببیند همانطور که رشته های ورزشی دیگر را حمایت می کند این ورزشکاران و این هیأت را که خاص هم هست ببینید.

تقی زاده خامسی شهردار مشهد مقدس ضمن تشکر از کاروان اعزامی جاکارتا و آرزوی موفقیت برای همه آنها گفت: خیلی خوشحالم که شما را می بینم وتمام تلاش و سعی خود را برای انجام خواسته شما بکار خواهم گرفت. در این نشست زمان تمرین تعدادی از سالن ها و استخرهای شهرداری به هیأت خراسان رضوی اختصاص یافت.

کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 میلاد حضرت ارباب مبارک  [ پنجشنبه، 4 اسفند ماه، 1401 ] 171 مشاهده
 سرپرست هیأت نیشابور منصوب شد  [ پنجشنبه، 8 مهر ماه، 1395 ] 1931 مشاهده
 بوچیا کاران در راه قهرمانی کشور  [ سه شنبه، 8 آذر ماه، 1401 ] 331 مشاهده
 تجلیل خدابخشی در منزل  [ پنجشنبه، 4 آذر ماه، 1400 ] 290 مشاهده
 نمایشگاه وعده صادق  [ چهارشنبه، 29 فروردين ماه، 1403 ] 5 مشاهده

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی

Email: info@kh-rscd.ir

کلیه حقوق این درگاه متعلق به هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی بوده و هر گونه کپی برداری از سایت با ذکر منبع بلامانع است.

 

Designed & SEO by : Tadbir